Гарантія

УМОВИ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ
на Продукцію та запасні частини до них

Продавець надає гарантію та встановлює гарантійний строк на Продукцію, який закінчується через 1 (один) рік (12 місяці), або 1000 мото/год. з дати підписання  « Акту прийняття – передачі» (встановленої форми), ця дата також зазначена в Гарантійному талоні у Паспорті, яка вручається Покупцю.

Ці гарантійні зобов'язання поширюються на всю Продукцію, за наявності відповідних підтверджуючих документів (паспорт, договір купівлі-продажу).
Гарантійні зобов'язання полягають у виправленні виробничих дефектів (недоліків) Продукції, визначених  спеціалістами  сервісної служби ТОВ «АГРОБАТ», та заявлених протягом вищезазначеного гарантійного строку, шляхом безкоштовної заміни або безкоштовного ремонту деталей, вузлів, агрегатів автомобіля, визнаних дефектними.
Гарантійне обслуговування Продукції в Україні проводиться лише в сервісній службі Продавця. Кожен випадок гарантійного запиту підлягає оперативному і об'єктивному розгляду уповноваженими спеціалістами Продавця з метою встановлення дійсної причини виходу з ладу відповідних деталей (заводський брак або недбалість в експлуатації, природне зношування, провина третіх осіб або непередбачені зовнішні умови: аварії, стихійні лиха та т.і.).
Умови дії гарантійних зобов'язань Продавця:
  • Гарантійні зобов'язання Продавця виконуються виключно при пред'явленні Паспорту з належним чином заповненим «Гарантійним талоном» та за умови суворого дотримання регламенту періодичних технічних обслуговувань, та умов зазначених в інструкції з експлуатації Продукції.
  • Усунення несправностей по гарантії повинне здійснюватися лише в сервісній службі Продавця (Виробника).
Дія гарантійних зобов'язань Продавця припиняється:
  • при несвоєчасному проходженні технічних обслуговувань (ТО  строку понад 30 календарних днів (в залежності від того, що настане раніше);
  • при здійсненні будь-якого ремонту та/або технічного обслуговування поза межами Сервісної служби  Продавця;
  • при порушенні та/або невиконанні (недотриманні) положень та/або прямих заборон, що містяться в документах на Продукцію, зокрема в Інструкції з експлуатації, що призвели або ж можуть призвести до виникнення поломок, дефектів (недоліків) (експлуатація Продукції з явними відчутними поломками, заправлення автомобіля не рекомендованим типом та/або маркою пального та /або заливання не рекомендованих добавок (присадок), технічних рідин, масел (олив) тощо незалежно від системності таких дій і т.п.);
  • якщо в автомобілі проводились зміни чи модифікації, що виконані не в Сервісної службі Продавця;
  • якщо на автомобіль встановлені деталі чи аксесуари та/або додаткове обладнання, які не санкціоновані Виробником;
  • при перевантаженні Продукції (включаючи короткочасне);
  • у разі, якщо Продукція потрапила у дорожньо-транспортну пригоду чи іншу аварію, або був пошкоджений внаслідок стихійного лиха та/або протиправних дій третіх осіб, що призвело або могло призвести до виходу з ладу деталей, вузлів, агрегатів чи автомобіля в цілому;
  • якщо Продукція  експлуатувалася в ненормальних умовах ;
  • при несанкціонованому втручанні в систему лічильника пробігу автомобіля (одометра) чи за умови неможливості встановлення фактичного пробігу автомобіля;
  • при втручанні в системи комп'ютерів, сигналізації,; втручанні в електрообладнання автомобіля тощо поза сервісної службою Постачальника.
Гарантійні зобов'язання Постачальника / Виробника не розповсюджуються;
  • на поточне обслуговування, періодичні перевірки і регулювання;
  • на такі витратні деталі та мастильні матеріали одноразового використання, як всі типи фільтрів (масляний, паливний, повітряний/салонний);
  • на заміну матеріалів та деталей, що зношуються в ході нормальної експлуатації (т.з. деталей «нормального зношування»), беручи до уваги пробіг і умови їх експлуатації (в тому числі використання неякісних чи нерекомендованих для відповідного типу продукції паливно-мастильних матеріалів, технічних рідин, експлуатація в умовах запиленої атмосфери тощо), таких як:
  1.  паливо, мастила, оливи (масла): моторні, трансмісійні, гідроприводів; 
  2. рідини: охолоджувальна, приводу зчеплення, гальмівна; 
  3. робоча рідина (фреон) та масло системи кондиціонування повітря продукції;
  • на пошкодження фарби, спричинені зовнішніми факторами (падіння каміння, подряпини, промислові опади, кислоти, луги, плями гудрону, органічні забруднення рослинного та тваринного походження тощо);
  • якщо пошкодження спричинені нещасним випадком чи стихійним лихом (град, ураган, повінь, землетрус і т. ін.);
  • якщо пошкодження спричинені в результаті, чи є наслідком дорожньо-транспортної пригоди або протиправних дій третіх осіб, а також ті, що є наслідком гідроудару в двигуні;
  • при порушенні в роботі або поломці, які відбулися внаслідок недотримання періодичності технічного обслуговування, вказаної у документах на автомобіль, або якщо в конструкцію автомобіля були внесені зміни, не дозволені Виробником/Постачальником;
  • на допустимі шуми, вібрації в результаті нормального функціонування агрегатів, вузлів продукції (шуми від підсилювача кермового керування в крайніх положеннях кермового колеса, шум інжекторів, шум задньої підвіски при русі на дорозі з нерівним покриттям, вібрація підвіски при використанні повного приводу (Jumper, C-Crosser), скрип гальмівних механізмів при незначному вижимі педалі гальм);
  • на незначне підтікання масла (оливи)/мастила або запотівання в районі сальникових ущільнень, що не впливають на якість та/або термін роботи вузла і не вимагають поповнення масла (оливи)/мастила між плановими ТО;
  • пошкодження типу зношення, деформації, знебарвлювання деталей внаслідок їхнього природного процесу старіння (оббивки салону та/або сидінь, каркасів сидінь, гумових ущільнювачів кузова автомобіля, деталей трансмісії, підвіски, коліс, деталей кріплення, які не являються невід’ємною частиною кузова автомобіля);
  • на деталі, вузли та агрегати, надані Власником для виконання ремонту автомобіля (крім випадків документального підтвердження купівлі запчастин в офіційній дилерській мережі «АГРОБАТ»);
  • на усунення дефектів (недоліків), які виникли з вини Власника або ж осіб, що керували, внаслідок його заборонених дій тощо;
  • на прямі чи опосередковані наслідки відмови Власника або ж осіб, що керували, діагностувати та/чи терміново відремонтувати Продукцію в мережі офіційних дилерів «АГРОБАТ».